.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع پيكر مطهر شهيد مهدي‌پور در بندر انزلي

پيكر شهيد سيدامير مهدي‌پور كه در عمليات تروريستي منافقان و عوامل ضد انقلاب در مهاباد به شهادت رسيد، بر دستان مردم شهيد پرور بندر انزلي تشييع شد.

امام جمعه اين شهر در مراسم وداع با اين شهيد بزرگوار اظهار داشت: جمهوري اسلامي براي حمايت و پايبندي به اصل ولايت فقيه تاكنون شهداي بسياري تقديم كرده و اين راه همچنان ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين رضا حقيان افزود: همه بايد در حفظ ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و رساندن آن به منجي عالم بشريت تلاش كنيم.

وي تاكيد كرد: ملت ايران و مردم بندر انزلي تا شهادت از نظام ولايي و ارزش‌هاي اسلام حمايت مي‌كنند.

فرمانده انتظامي بندر انزلي نيز در حاشيه اين مراسم در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهيد مهدي‌پور براي حفظ امنيت مردم و حفظ آرمان‌هاي انقلاب به شهادت رسيد و ما نيز بايد از خون او و شهداي ايران اسلامي پاسداري كنيم.

جلال مقدم خاوري افزود: بهترين راه براي پاسداري از خون شهدا پيروي از خط ولايت و اسلام در شرايط كنوني است و مردم بايد در اين راه گام بردارند.

وي تصريح كرد: نيروي انتظامي بندر انزلي تاكنون 26 شهيد براي حفظ امنيت مردم و برخورد با افراد مخمل امنيت تقديم انقلاب كرده است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بندر انزلي نيز در حاشيه اين مراسم به خبرنگار فارس اظهار داشت: آگاهي، بصيرت و شناخت توطئه‌ها مهم‌ترين وظيفه مردم پس از شهداست.

حجت‌الاسلام كريم عاشوري خاطرنشان كرد: آنچه از تاريخ عاشورا، فرهنگ شهادت و مكتب سيدالشهدا (ع) به ما رسيده آگاهي، بصيرت و شناخت توطئه‌هاي امروز دشمنان است.

وي ادامه داد: با توجه به پايگاه جمهوري اسلامي براي مظلومان در جهان امروز دشمني‌ها با نظام اسلامي وجود دارد و شناخت دشمنان وظيفه مردم است.

به گفته عاشوري با شناخت توطئه‌ها علاوه بر خنثي شدن آنها مي‌توان نسل جديد انقلاب را با فرهنگ شهيد و شهادت بيش از پيش آشنا كرد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بندر انزلي با بيان اينكه تبيين و نهادينه كردن فرهنگ شهادت نيازمند تلاش گسترده‌اي است، افزود: دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها، نهادهاي ارزشي، بنياد شهيد و سپاه كه شهداي بسياري براي انقلاب تقديم كرده‌اند بايد در اين مسير مهم و ارزشمند بيش از ديگر نهادها كوشا باشند.

وي بر ضرورت پردازش خاطره‌هاي ناب شهداي انقلاب اسلامي تاكيد و خاطرنشان كرد: به فرموده مقام معظم رهبري ثواب اين كار از اجر شهادت كمتر نيست.

شهردار بندر انزلي نيز  گفت: بايد مردم و مسئولان فعاليت‌هاي خوبي براي بازماندگان شهدا انجام دهند.

سيد بدرالدين بدري افزود: شهدا براي دفاع از مال، جان و ناموس هموطنان خود و آسودگي آنان شربت شهادت را نوشيدند و به اين دليل بايد اقدام‌هاي خوبي براي تكريم بازماندگان آنان صورت گيرد.

وي از مسئولان خواست كه نگاه ويژه‌اي به خانواده شهدا داشته باشند تا بيش از پيش ارزش خون شهدا حفظ شود.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بندر انزلي نيز درباره نحوه شهادت شهيد مهدي‌پور اظهار داشت: شهيد سيد امير مهدي‌پور در روستاي گوگ تپه مهاباد دوران سربازي خود را سپري مي‌كرد و در پاسگاه انتظامي منطقه مشغول حفظ و حراست از آب و خاك ايران بود.

باقر لطفي مقدم افزود: ساعت 30/5 دقيقه بامداد پنجم دي ماه گروهي از عوامل ضد انقلاب به پاسگاه مذكور حمله كرده و از چهار نفر سرباز و درجه‌دار حاضر در اين محل سه نفر را شهيد و يك نفر را مجروح مي‌كنند و شهيد مهدي‌پور نيز يكي از شهدا بوده است.

به گفته وي اين شهيد 24 سال سن داشت و فرزند بزرگ خانواده بود.

لطفي مقدم با اشاره به اينكه شهادت در راه اسلام سعادتي جاودانه است، تصريح كرد: در شرايط كنوني كه برخي قصد پايمال كردن خون شهدا را دارند همه بايد به ستون انقلاب كه رهبر است تكيه كرده و از ولايت فقيه حمايت كنيم.

در اين مراسم امام جمعه بندر انزلي بر پيكر شهيد مهدي‌پور نماز خواند و پيكر اين شهيد در ميان حزن و اندوه حاضران، مسئولان اداره‌هاي بندر انزلي، فرماندهان نظامي و انتظامي و مردم فداكار اين شهر در مزار شهدا آرام گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.